Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eendenei in huis, help!!

  • renetha

    hallo allemaal,

    ik heb een vraagje,, ik heb nu al 3 dagen een eendenei in huis. maar nu keek ik vanochtend en toen zag ik dat er een zwarte stip op zit met daarom heen een donkere rand.

    Wat betekend dit ?????

    dat wil ik graag weten! wil je alstjeblieft antwoord sturen naar mijn email adres ??

    groet Renetha

  • Rosalie

    Hoi hoi..

    ik heb ook een meerkoeten ei gevonden.

    Jou vraag dat ik eigelijk ook mijn vraag.

    P.S

    is je ei al uitgekomen??

  • michelle, elske

    hallo iedereen

    wij hebben een meerkoet ei gevonden

    maar we weten niet of hij nog leeft en hoe je ze moet verzorgen?:S

    dus vraag ik jullie om hulp mail me dan

    met vriendenlijke groeten elske michelle eijpe

    ps. we zijn wel 10 jaar sorry:(

  • jill

    hallo!!!

    help:S me

    ik woon in wasernaar maar weg gingen naar het park!!

    en toen lag er een nest met eieren zonder moeder maar liet het maar lichen.

    en toen keek ik later weer 5 min later maar het was buiten heel warm hoor !!

    en toen pakten ik het ei en nu hebben we er 2 maar we hebben geen broetlamp maar we pakkken de eieren wel

    in met papier en met een warmen ruik zal dat helpen ?? of moet het echt met een broetlamp?

    en het is een meerkoet ei!! en wat kan je doen om het warm te houden ? en als er puletjes zijn wat kan ik voor eten geven

    wat ik heb niet zo een zin om wurmen te zoeken!!

    alfast bedankt groeten jill

  • Els

    Jammer hoor JIll, je hebt eitjes gepikt van de meerkoet….dat zal ze niet leuk vinden. Ze heeft er zo haar best voor gedaan en was vast even wat eten en drinken halen. Bij jou thuis komen ze niet uit…..en meerkoet vader en moeder hebben nu dit jaar geen jonkies te verzorgen….volgende keer…AFBLIJVEN!!!!!!!!

    Els

  • els

    Waarom laten jullie de eitjes toch niet liggen voor de papa en mama meerkoet, het zijn hun kindjes die jullie nu gepikt hebben…..ze waren vast even gaan eten en drinken en hupla daar komt een stel kinderen hun jonkies jatten…..wat denk je?? mensen kunnen geen eitjes uitbroeden, volgende keer AFBLIJVEN

  • aronio

    als het stinkt is het weaarschijnlijk en gier ei en dan is hij waarschijnlijk dood

  • britt en simone

    ik heb ook een meerkoet ei gevonden en we leggen hem onder een warme lamp 27 graden ! maar moet je het ei nat maken ? En hoelang duurt het voordat een meerkoet ei uit is ? Er zit wel leven in dat hebben wij gezien ! maar is het erg als er een scheurtje in het ei zit of betekent het dat het ei snel uit komt ?!? groetjes Simone & Britt

  • Amber

    Ik heb ook meerkoet eeren gevonden wat nu??:S

  • Els

    Had je gewoon moeten laten liggen in het nest!!! voor de ouders meerkoet, het was ook van hen. Want wat moet jij met een ei???