Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie heeft smaragdeenden en saksen kopeendjes in park Nederland?

  • Danielle van oers

    Hallo mensen…

    Ik vraag wie heeft smaragdeenden en saksen kopeendjes en kwak wit eendje in park Nederland in de buurt?

    Ik woon in Noord Brabant en tijdelijk in Midden limburg.

    Ik wilde graag foto maken van smaragdeenden en saksen kop eendjes en kwak witte eendjes en ook soorten eendjes en ganzen in

    park Nederland in de buurt.

    Ik vind fotos van eenden en ganzen zo meer leuk en ben mijn favoriete eendjes en ganzen.

    Ik ben pas beginnen nieuwe eenden en ganzen hobby pas in maart 2010.

    Ik lees boeken van tamme eenden en ganzen… omdat erg meer leuk om lezen.

    Sommige zeldzame eenden in de grote vijver in midden limburg roermond in Nederland. Ik ben af en toe daar naar grote vijver in Roermond te kijken naar soorten eenden.

    Ik vind zo eendjes en ganzen meer leuk in grote vijvers.

    Ik wil graag weten heeft in nederland meer eendenparken in de buurt Noord brabant of Midden limburg of Zuid limburg?

    dan kan ik gemakkelijk fotos maken van de soorten verschillende eenden en ganzen.

    Wilt u antwoord geven en sturen naar mij over de informatie van de eenden en ganzen???

    Groetjes Danielle van oers…

  • tineke

    ja die heb ik en papa gezien in de vijver erg groot in helmond papa heeft nog fotos er van groetjes tineke

  • tineke

    neem de fototoestel mee laat wat van je horen da gaan we maandag naar die eendjes kijken groetjes papa en mama we houden van jou vergeet dat nooit je pech doet ook papa verdriet je bent en blijft ons danielle die altijd pech heeft maar wij houden nog steeds van je theo was een boef dat zegt moniek ook dus die vergeten we snel genoeg andere wil je zondag komen we eten chinees laat het maar horen mama en papa

  • tineke van oers

    in helmond is ee grote vijver daar zitten die eenden erg mooi vrijdag middag gaan we er naar toe ga je mee dan kan je fotos maken k hoor het wel we gaan om 2 uur weg we zijn niet boos wacht maar op de franse baan oke groetjes mama

  • tineke van oers

    in helmond is ee grote vijver daar zitten die eenden erg mooi vrijdag middag gaan we er naar toe ga je mee dan kan je fotos maken k hoor het wel we gaan om 2 uur weg we zijn niet boos wacht maar op de franse baan oke groetjes mama