Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jong muskus eendje

• esther

hallo allemaal

ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen

ik heb net een jong muskus eendje gevonden

en hoe weet ik dat het een muskus eend is er leven hier heel veel muskus eenden (:P)

maar helaas vond mamma deze waarschijnlijk niet de moeite waard om op te wachten want ze was in geen velden of wegen te bekennen

maar hoe ga ik dit eendje groot krijgen

wat willen ze eten ik geef hem nu beschuit kruimels en kattenbrokjes

dit eet die wel maar is het ook goed dit was even wat ik in huis heb ??

groetjes esther

• esther

nou dat schiet ook lekker op zeg als je hier wat plaats ik ben blij dat het eendje het nog steeds doet en dat ik jullie hulp niet nodig heb gehad want er word ik niet snel geageerd dus bedankt voor de hulp die ik niet heb mogen ontvangen

ik heb besloten om hem vandaag naar de vogelopvang te brengen omdat ik toch vind dat die onder soort genoten moet opgroeien

maar 1 ding weet ik zeker ik kom hier niet meer voor hulp want dat krijg je toch niet

• Ria

Esther,

je had o.a. bij de zoekterm: kuiken of verzorging in kunnen typen of gewoon ns verder lezen….

er staat genoeg op het forum.

Neem zelf de veratnwoording ipv het aan toevallige lezers over te laten.

Ik denk dat het beter is om het beestje naar de vogelopvang te brengen, als je niet eens de moeite neemt om deze site door te lezen dan is het verzorgen van een jonge eendje helemaal veel moeite.

sorry

veel succes

een verontwaardigde ria

• nicole hulsman

wil je erg graag helpen, ik zoek namelijk een kameraadje voor onze lieve tamme huiseend, anders is ze zo alleen!

ik heb al meerdere tamme eenden opgevoed en ze gehouden net zolang tot ze dood gingen. Ik heb er dus erg veel ervaring en liefde van en mee. onze eend zit buiten en binnen en is graag bij ons, het is een huisgenoot van ons gezin.

dus als je niet weet wat je met de eend moet of je wilt hem aan ons wegdoen, dan weet ik zeker dat ze een goed thuis heeft

bij ons! groetjes nicole

• ela

Dag Nicole,

Ik wil je niet ontmoedigen maar wij hebben het een aantal jaren geleden om onze huiseend Makker een vrouwtje te geven voor de gezelligheid. Deze aktie is totaal mislukt omdat Makker geen enkele herkenning heeft met soortgenoten en totaal op mensen is gericht. Het vrouwtje vereenzaamde en is na anderhalf jaar weggevlogen naar de muskuseenden die hier achter leven. Makker leed er niks aan! Hij is eraan gewend om het met onze aandacht te doen en zich verder zelfstandig te vermaken in de tuin.

Groet, Ela

• Els

jeetje, ik heb net 2 maanden ziekenhuis achter de rug….wat een ontvangst …………………………

• jan

jan, ik zoek een ouder muskus een van een jaar oud een mannelijk type