Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eend gevonden

  • essie

    Vanmiddag liep hier een jonge eend in de straat die zich zo liet vangen. Hij liep niet fit vond ik, en liet zich te makkelijk pakken. En we hebben veel katten hier in de straat en een drukke weg, dus hij zit nu in de trimsalon hier.

    Het is nog geen volwassen eend, maar wat zou ik kunnen geven? Tja, brood? Maar dat is ook niet alles natuurlijk. Zeker ook maar een bak met water neer zetten waar ie in kan spartelen.

    Net even gespiekt en hij zat te slapen met zijn kop tussen de vleugels, dus ik hoop dat ie gewoon moe is en uit moet rusten.

    Voor de rest ziet ie er goed uit.

    En met hem weer vrij laten? Kan dat ook ergens anders, of zou ie daar van slag van raken? Ik zou niet weten waar ie vandaan komt hier in de buurt. We hebben wel wat lage slootjes langs de weilanden, maar daar zit praktisch nooit geen eend in.

    Want moet dan maar een ander plekje zoeken voor hem denk ik???

  • Frans Mensink

    Jammer dat hier niet op gereageerd is.

    Blijkbaar net in een tijd dat iedereen het te druk had.

    Is de eend naar de dierenambulance? Of heb je 'm nog?

    Of is de eend overleden?

  • essie

    Was idd jammer dat er niet op gereageerd was.

    "s Avonds was eens al best flink weer actief, dus was er zeker van dat ie alleen vermoeid was.

    Maar helaas lag ie na de nacht dood.

    Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar hij heeft in ieder geval rustig dood kunnen gaan, zeg maar.

    Geen flauw idee waar ie dood aan is gegaan. Kon uitwendig niks vinden eigenlijk.

  • Frans Mensink

    Hé, da's pech. Dan was ie al te zwak.

    Door de winter of door een ziekte.

    Kun je niets aan doen, ook niet als er wel sneller gereageerd was.

    Goed van je, dat je 'm hebt proberen te helpen!

    groetjes

    Frans

  • rick

    ik heb een eend van u groet rick schokker