hoi,
wij hebben sinds vorig jaar een indische loopeend een zwarte en een vrouwtje,in oktober vorig jaar zat hij s,morgens ineens bij ons in de tuin.ik woon in een woonwijk in een doodlopende straat als laatste huis met 2 mhooge omheining,en we hebben geen idee hoe hij bij ons is gekomen want niemand in de buurt heeft beesten,we hebben wel een hele grote tuin 2400m2 en we hebben nog meer dieren 3honden kat hangbuikzijn dwerg geitje konijnen en een kip.maar ik zou graag wat informatie over de loopeenden willen want die van ons is helemaal gek hij is sinds 2 maanden tam zij eet uit onze hand en ze komt gewoon naar binnen lopen als de deur open staat,en ik bedoel echt naar binnen naar ons in de living waar we tv kijken en dan moet ze door een gang door de keuken de living in en staat dan bij ons te kwetteren en kwettert tegen de honden loopt onze am stafford heel de tijd achterna en kwetterd tegen haar (het is ook een vrouwtje)en gaat plat voor haar op de grond liggen,en ze is de heledag bij onze kip en komt altijd onze dieren begroeten en als we thuis komen komt ze gelijk naar ons toe,we hebben nog nooit zo een leuk beest gehad,en het gekke is we hebben er niets voor hoeven doen~toen ze bij ons kwam was ze heel schuw en bang en omdat ze vanaf het begin gek was op onze stafford is ze zo tam geworden want als ze die hond maar zag rende ze er naar toe,en alleen naar deze hond en geen andere.mijn vraag is zijn alle indische loopeenden zo?want ik ben bang als ik er een bij zet dat ze dan niet meer tam is of niet?en hoe kun je zien hoe oud dat ze ongeveer is want daar zijn we benieuwd naar?en hoe oud kunnen ze worden?
gr paul