Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eendekuiken valt om

  • Arina

    Hoi

    Ik heb een eendekuiken gevonden en verzorg hem nu 3 dagen. Hij eet en drinkt en zwemt in een emmertje met kroos. Gisteren middag had ik hem even vastgehad en toen ik hem terug zette viel hij elke keer om. Na zwemmen en eten ging het weer goed. Daarnet weer hetzelfde geval. Ik ben een beetje bang dat hij dood gaat?

    Hij heeft nu net wel gezwommen en een beetje gegeten, hij loopt nu in de tuin met gaas erom heen. maar eigenlijk zit hij in een boodschappenkist met een handdoek erop. Heeft hij misschien te weinig ruimte en doet hij daarom zo gek?

    we houden hem warm etc. en hij eet een papje van eendevoer voor kuikens.weet iemand raad?????

  • fred

    het is een wild eenden pul die hebben vaak meer behoefte aan dierlijke eiwitten

    Kan je geven door wurmen in stukje te snijden en andere kleine inseckte te geven

    of beetje universeel voer

  • Arina

    Helaas is ons eendje vanvond doodgegaan. Misschien dat hij toch ziek was of zoiets of de kat had hem toch meer te pakken gehad wat niet te zien was. Ik vind het wel jammer ‘t was best leuk zo’n beestje maar helaas.

  • jullie mam

    Arina Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi

    > Ik heb een eendekuiken gevonden en verzorg hem nu

    > 3 dagen. Hij eet en drinkt en zwemt in een

    > emmertje met kroos. Gisteren middag had ik hem

    > even vastgehad en toen ik hem terug zette viel hij

    > elke keer om. Na zwemmen en eten ging het weer

    > goed. Daarnet weer hetzelfde geval. Ik ben een

    > beetje bang dat hij dood gaat?

    > Hij heeft nu net wel gezwommen en een beetje

    > gegeten, hij loopt nu in de tuin met gaas erom

    > heen. maar eigenlijk zit hij in een

    > boodschappenkist met een handdoek erop. Heeft hij

    > misschien te weinig ruimte en doet hij daarom zo

    > gek?

    > we houden hem warm etc. en hij eet een papje van

    > eendevoer voor kuikens.weet iemand raad?????'

    Je moet je bek houde fack eende hoere kut beeste dat ze allemaal kapot vallen :)))))

  • jullie mam

    Je moet je bek houde fack eende hoere kut beeste dat ze allemaal kapot vallen :)))))