Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe oud wordt een eend?

  • Jack

    Hoi,

    Je vader heeft absoluut gelijk, maar let eens op het geluid. Een vrouwtje maakt erg harde geluiden, als het ware het echte kwaken. Mannetjes maken zachte pruttelende geluiden. Verder kun je het controleren aan de bouw van het dier, een mannetje is forser en breder met een grotere kop. Je kunt ook kijken naar de cloaca, waar je op moet drukken. Komt er een wormpje uit ( :P ), dan is het een manetje!

    Succes, groeten, Jack

  • Jack

    Hallo,

    Het gedrag wat u beschrijft, doet me erg denken aan mijn eigen vrouwtjes thuis. Zij willen dan gedekt worden door de mannetjes en ik vermoed dat u die rol vervult in huis :P. Als u eens drukt en wrijft over de cloaca en er komt iets uit, dan is het een mannetje!

    Succes,

    groeten, Jack

  • andr

    wij hebben een eend in de tuin die ahw moeilijk ademt, dan wel hijgt

    het lijkt of hij moeilijk lucht krijgt

    hij opent de snavel steeds als hij inademt

    wat kan dat zijn

  • muskuseend

    ze worden meestal iets van 20 jaar

  • agent p

    goedendag

    ik ben agent p.

    van die tv serie

    het is een leuke

    serie is wel saai

  • Bep Poelman

    ik wil graagweten hoeje een mskuseend het beste kan verzorgen

  • ertghjkl

    hoe oud wordt een eend eigenlijk want ik ga met mijn vriendin een spreekbeurt van maken over eenden:)

  • gwenda

    hallo,

    mijn eenden zitten steeds in haren van ofwel mijn hond, die dat toelaat te wroeten, en een kip moet er ook aan geloven, de haren zijn rond de nek van de kip helemaal weg geknabbeld door de eenden vermoed ik, heb de 2 eenden 1x betrapt op hun pesterij :)

    Waarom doen ze dit?

    Kan ik er iets aan doen

    mvg

    kan er iemand mij een reden geven voor dit gek eenden gedrag??