Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht vrouwtjeseend

• Mark

Hoi allemaal,

Mijn moeder wordt binnekort 50 jaar, rede voor een feest en een cadeau. Mijn moeder is dierenarts en toen er met de vogelpest een jong eendje binnen kwam en niet vervoerd mogt worden, heeft ze die toch mee naar huis genomen. Een kuijken van een paar dagen oud hebben wij toen op de bank opgevoed. Hij is ons gaan zien als ouders. Vooral mijn moeder denk ik, want toen hij opgegroeid was, hebben wij hem in onze tuin uitgezet en toen heeft hij onze hele tuin veroverd.

Nu in het voorjaar wil hij steeds sex met mijn moder, dit vind ik zielig voor mijn moeder omdat de eend nu heel lastig doet. Nu wil ik graag haar als cadeau geven een vrouwtjes eend, zodat ze samen een koppel kunnen vormen en me moeder niet meer hoef lastig te vallen.

Misschien hebben jullie nog een adresje waar ik een vrouwtjes eens kan krijgen/kopen. Het liefste in Brabant!

Alvast bedankt, jullie kunnen mij ook mailen

Mvg

Mark

• Barbara

Hoi,

Ik ben nog wel een eendje voor jullie. Onze eend heeft eieren gelegt en ik verwacht woensdag/donderdag dat de eieren uitkomen.

Misschien kunnen jullie dit eendje dan ook weer met de hand opvoeden en als ze groot genoeg is bij het manneltje neerzetten?

Ik woon in oost Brabant.

Groetjes Barbara

• Mark

Ik vind dit een heel goed plan!

Maar hoe weten we of het een vrouwtje of een mannetje is zo vroeg al?

Hopende ow uw reactie

Mvg.

Mark

• Mark

En waar woont u als ik vragen mag, in Oost- Brabant?

• Barbara

In Boxmeer, ik weet niet of het lukt om meteen na de geboorte ze te seksen, maar ik zal kijken of dat dan lukt.

Groetjes

• Mark

Ik hooor dat graga van je!

Maar misschien heeft iemand anders nog een lief vrouwtjeseend voor me in de aanbieding?

Het is vrij belangrijk voor mij !