Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eendje alleen laten hoe

• francis

hoi hoi

ik wil een eendje en ik heb er 1 gevonden ik moet hem nu nog uitbroeden maar ik zit op een camping en alleen daar mag ik hem houden.. maar in de week woon ik in utrecht kan ik hem dan ALLEEN LATEN bij een boerderij help ik weet het niet meer..

• rieneke

een eendje alleen is best wel zielig . piept maar en piept maar,wil vaak niet

eten,piept zich soms letterlijk dood.spiegel erbij helpt wel,maar twee eendjes

is beter.de eerste twee maanden hebben ze dagelijkse verzorging en

besherming nodig ,dan zitten ze als het goed is goed in de veren. ze kunnen dan

nog niet vliegen dus hebben nog wel bescherming noodig.

sorry,ik wil je niet ontmoedigen of zo, maar er komt best veel bij kijken,en dat

kan je maar beter van tevoren weten.

gr.

• Gitta Hekman

hallo,

wanneer heeft u dat eitje gevonden want mijn oma heeft er ook een gevonden en ik heb hem de volgnede dag mee naar huis genomen en verwarmd onder een gele lamp maar hoe lang kan een eitje zondfer warmte>?>>>>???

groetjes

• Gitta Hekman

'hallo Rieneke

zo te zine heb je best wel verstand van eenden .mijn oma heeft eene endenei gevonden en die dg erna heb ik het mee naar huis genomen en verwarmd onder een gele lamp. maar we wisten niet hoe lang het eitje er al lag dus mijn vraag was hoe lang kan een eitje zonder warmte???

groetjes