Hallo Allemaal.
Ik heb een vraagje met betrekking tot onze eend. Mijn zoon kwam een aantal weken geleden met een klein eendje thuis die waarschijnlijk ergens een klap had opgelopen. Wij hebben hem nu in huis en verzorgen hem zo goed als het kan.
Hij loopt overdag in onze voliere en s'avonds loopt hij hier in huis en als wij naar bed gaan dan doen we hem in een hele grote konijnenhok.
Nu is mijn vraag wanneer wij hem het beste zijn vrijheid terug kunnen geven en of het uberhaupt mogelijk is om hem weer in de natuur terug te plaatsen.
Hij begint nu wat veertjes aan de staart te krijgen en probeert ook af en toe om te “vliegen”. Hij staat dan te springen en slaat met zijn hele kleine vleugeltjes en gaat dan als een gek rennen, echt een grappig gezicht.
Aangezien wij geen vijver hebben of een grote achtertuin is het geen optie om de eend te houden helaas. Wie o wie kan mij verder helpen met antwoorden hierop.
Wij vinden het belangrijk dat de eend gelukkig is en willen niet dat hij door onze beslissingen slecht terecht komt.
Groetjes Marina