Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jonge gans stervende! help

• corrine

maakt allemaal niet uit, ik wilde ook niet iemand aanvallen maar ik had niet zo'n goede woordkeuze in eerste instantie genomen. Ben blij dat het opgehelderd is en dat we het er over eens zijn dat het niet leuk is als er een dier doodgaat en dat we er alles aan willen doen om dit te voorkomen.

no hard feelings!

• Carel

Sorry hoor, maar ik heb dus echt niet zoveel kosten over voor mijn dieren!!! Hoe dierbaar ze me ook zijn!! Ik bedoel dat verhaal over die pekingeend, die kan je wel in leven houden met weet ik veel wat, maar denk je dat dat beestje nou een fijn leven heeft!!! Jij weet niet wat het eendje voelt! Ik heb ook vogels gehad die door ouderdom ziekteverschijnselen gingen vertonen. maar die heb ik ook gewoon laten inslapen, ik wil geen teer diertje wat op sterven na dood is met de grootst mogelijke moeite in leven proberen te houden!!!

• corrine

Ik ben blij dat er mensen zijn die er wel veel geld voor over hebben om hun dier er weer bovenop te krijgen. Mijn pekingeend Alfred had ook geen pijn, hij was wel veel afgevallen en was suf, maar verder zag ie er nog mooi uit en er was echt geen reden om hem in te laten slapen. Na een jaar is 4 ons aangekomen en het gaat heel goed met hem, afgelopen zaterdag is ie 5 jaar geworden, Hij is mooier en levendiger dan ooit, dus ik ben blij dat ik er veel geld en tijd heb ingestoken en dat ie nog leeft.