Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kinderen die eendjes pesten

• Inge

gisteren hebben een stel kinderen een moedereend willen vangen met hun jas en deze te overrijden, die baby eendjes werden geschopt..De moeder eend heeft de hele tijd zitten kwaken en durft geen eten te gaan zoeken. Wat kan ik hieraan doen?

en kan ik kinderen van + - 12 jaar iets duidelijk maken?

dank je wel!

• Tineke

Doe met de kinderen het zelfde als wat ze met de eendjes doen

Niet moeilijk doen.

• corine

hoi,

ja dat vind ik ook, desnoods (als je de kinderen kent) ga je bij de ouders aan de deur, doen die niks, dan zelf oplossen. rotkinderen…

• Hans

Hoi,

De politie bellen.

• Inge

bedankt voor de reacties!

Ik heb inderdaad de politie gebeld direct nadat het gebeurde, vandaag heb ik de politie ook nog wat langs zien rijden..Gisteren heb ik de kleintjes even gezien en moeder zat verstopt in de bosjes en wacht te houden, ik heb toen het a donker was maar wat brood daar in de stuiken gestopt, dus hopelijk hebben ze het gevonden.

• Antoinette

Geen brood geven dat kunnen de kleine eendjes nog niet aan, dan gaan ze meestal dood, het beste kun je pak sivo start halen bij de dierenwinkel, is niet zo duur ong. 3 euro, daar zitten larfjes in en is speciaal voor jonge vogels, en die rot kinderen in de gaten houden, succes, mensen dit is toch een gebrek aan opvoeding?

• james

Ik zou die kinderen helemaal de kanker schoppen als ik zou zien…

• corrine

Vind ik ook!!

• corrine

Oke, je taal is wat grof, maar ik begrijp wat je bedoeld,

corrine