Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Muskuseenden

• Astrid

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal muskus eenden. En toen ineens had ik er 11 meer. Heeft er iemand interesse in een jonge muskuseend, of misschien wel meer dan 1? Ze zijn erg nieuwsgierig en heel vriendelijk. Oja en vooral gek op zwemmen. Ben jij degene die ze een leuk ‘huis’ kan geven laat dan iets van je horen!

Astrid

• Lacota

Het hoi ben nieuw hier en op zoek naar muskus eend(en) In eerste instantie op zoek naar een volwassen man, omdat het moeilijk te zien is als ze jong zijn, of het een man vrouw is. Ik ben dus zeer geintreseerd in de muskuseenden. Waar woon je en heb je ze nog? Ze komen terecht in Zwolle op een grote wijkboerderij (kinderboerderij) aan het zwarte water. Ik heb nog 3 dames eenden. Laat het me even weten!

• ab

zijn er meer mensen die nog opzoek zijn naar muskuseenden in de buurt van ommen. laat het me dan weten want heb er nog wel 80 over

• Hans

ja, ik zoek 3 vrouwtjes muskuseenden. ik zal proberen je ook reschtreeks een mail te sturen.

Hans