Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

naam of ras

  • annelies

    Wie kan mij informatie geven over een grote eend, wit met zwart, rode snavel. Ik heb er een in de tuin lopen maar ik weet niet hoe ze genoemd worden.

    Bij voorbaat dank

  • Jeroen

    Waarschijnlijk een Muskuseend…

  • rinse gert

    de eend is een muskus eend of een loopeend ik denk het laatste

  • annelies

    Bedankt voor de informatie, ik heb ook al de naam knobbeleend en bergeend gehoord. Wij hadden er twee in de tuin lopen die tam waren maar vorige week is er 1 gedood door een vos waarschijnlijk. Hij was helemaal uit gevreten en dat schijnen vossen te doen. De andere eend zit nu alleen, op dit moment in de sneeuw want hij wil zijn hok niet in en is nog wat onzeker omdat hij nu kwetsbaar is. Ik hoop dat hij nog eens een andere eend opzoekt want hij vliegt vrij rond en er zitten hier in de buurt nog wel een paar van dit soort eenden.

  • Baars

    Wij hebben muskus eenden Nu moeten ze allen maal weg van de gemeenten

    om dat er mensen geklaagt hebben die er nog niet zo lang wonen maar kennezen bij de gemeente hebben nu hebben we ge vraag of er wat mag bjijfen die hier al zes jaar zitten maar dat mag niet hoe vinden jullie dat.

    Groetjes Conny Baars

  • Alja

    Dit is een verhaal wat ik niet kan geloven!!!!

    Maken die muskuseenden dan zoveel lawaai?

    Om hoeveel eenden gaat het dan? en wat zijn de decibellen die ze afgeven bij hun gesnater?

    Wie woonden er eerder de muskuseenden of de buren?

  • K. Angora Kleinveeclub BruggeB

    Kun je geen foto doorsturen?

    Op de weinige aanwijzingen kun je moeilijk beoordelen of het hier om een zuiver of onzuiver ras gaat.

  • gabrie

    Hallo. waarschijnlijk heb je een muskuseend in de tuin lopen.