Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trillende eend

  • Nico Roukema

    Hallo mensen. Om het verhaal kort te houden zal ik samenvatten wat er aan de hand is.

    Ik heb ongeveer een maand geleden een eend gekregen, nadat deze al in 5 andere huizen is geweest. Ik had het jaar daarvoor ook al een eend opgevoed van het ei totaan een volwassen eend.

    De eend liep achter iedereen aan voor twee dagen en was helemaal tam leek het wel. Het leek mij ook het beste om haar niet terug te zetten todat zij een beetje volwassen is.

    Nu is de eend bijna klaar om te gaan vliegen. De vleugels zijn aardig volgroeid. Er is alleen een probleem. De laatste tijd ( ook vorige week ) heb ik gemerkt dat zij niet meer naar “buiten” wil. Ze zit in een soort ren, van gaas in de tuin. Maar zodra zij bijvoorbeeld op het gradsveld achter bij ons is, rent ze naar huis. Ook eet ze minder goed en trilt.

    Weet een van jullie mischien wat het is en zoja wat ik eraan kan doen?

  • F@TTY

    je moet hem verkopen aan de Chinees…..pekingeend is heerlijk…..;)….:D:D:D:D:D

  • Vlakedaki

    Ik zou in het menu ‘trilfunctie’ kijken en dan ‘uit’ selecteren.