Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jong eendje gezocht!

  • Esther

    Wie o wie kan mij helpen?

    Ik ben op zoek naar een jong eendje. Wij hadden er gisteren nog één, maar die was zo gewond aan zijn pootje, dat hij naar de vogelopvang moest. Ik ben nu op zoek naar een nieuw eenzaam eendje. Het wordt goed verzorgt tot een gezonde grote eend. Ik hoop dat er iemand is die mijn verdrietige zoontjes weer een beetje blij kan maken?

    Groetjes Esther

  • Magdalena

    1 eendje is niemand bij gebaat en zeker het eendje niet, neem een koppel, en alleen mits je een vijver hebt, het zijn geen huisdieren. Zo'n dier blijft wel in leven als je die eten en drinken geeft, maar krijgt een ondiervriendelijk en eenzaam leven.\ Magda

  • Ria

    daar ben ik het mee eens je moet een eendenkuiken niet alleen verzorgen maar je moet ook zorgen dat hij familie heeft want dan heeft hij een gelukkig leven

  • koppe

    Hallo,

    Gezien de datum weet ik niet of het nog nut heeft maar wij hebben een tam kwakertje van bijna een jaar dat een goed huis zoekt.

    Laat het maar weten,

    J Koppe

  • marlies

    wij hebben twee jonge eendjes geboren op 13maart 2013

    zijn bij ons in huis

    als je interesse heb kan je bellen of emailen

    ze zijn 5euro pst

    gr marlies